JADŁOSPIS (wegetariański)
1400 Kcal/dzienne

DZIEŃ

ŚNIADANIE (20-25%)

OBIAD (30-35%)

PODWIECZOREK (15%)

ZUPA

II DANIE

Poniedziałek

11-02-2019

Herbata owocowa (250 ml), tłuszcz roślinny(10g), pieczywo pszenne/żytnie (60g), pasta z fasoli (30g) Warzywa na pieczywo: sałata, rzodkiewki, szczypiorek. Melon Zupa szpinakowe z jajkiem z ziemniakami (250 ml)

(seler)

Kaszotto warzywne (200g), ogórek kiszony

Kompot (250 ml)

Herbata z rumianku (250 ml)

Ciastko zbożowe – 1 szt.

Owoc – 1 szt.

(owies,żyto,pszenica)

Wtorek

12-02-2019

Makaron z mlekiem roślinnym (200 ml), tłuszcz roślinny (5g) pieczywo pszenne/ graham (30g), pasta z batatów (20g) Warzywa na pieczywo: sałata, ogórek kiszony.

Prażona nasiona (słonecznik, dynia)

Zupa kapuśniak z ziemniaków (250 ml)

(seler)

Kotlet warzywny (100g), ziemniaki puree(100g), surówka z białej rzodkwi (100g)

Kompot (250 ml)

(jajko, pszenica)

Herbata owocowa (250 ml)

Zapiekanka z dyni – 1porcje

(jajko)

Środa
13-02-2019

Stół szwedzki

Herbata z mięty z cytryną, pieczywo pszenne, tłuszcz roślinny, tofu, pasta ze słonecznika, miks sałat, ogórek, pomidor, kiełki.

Warzywa do chrupania

Zupa wiejska (250 ml)

(seler, jajko, pszenica)

Gulasz warzywny (200g), kasza jęczmienna z ciecierzycą(100g), surówka z kapusty czerwonej(50g), brokuł na parze (50g)

Kompot (250 ml)

Herbata owocowa (250ml)

Serek owocowy– 1 porcja

(ser twarogowy, jogurt, miód)

Czwartek

14-02-2019

Herbata owocowa (250ml), pieczywo pszenne/graham (60g), tłuszcz roślinny (10g), pasta z ciecierzycy (30g) Warzywa na chleb: sałata, rzodkiewki. Warzywa do chrupania Zupa cebulowa krem z grzankami (250 ml)

(seler, pszenica)

Pierogi ruskie (200g) z jogurtem, surówka z marchwi i jabłek (100g)

Kompot (250 ml)

(sera, pszenica)

Sok owocowy (100%), pieczywo pszenne (60g) pasta z tofu (30g), Owoc – 1 szt.
Piątek

15-02-2019

Kasza manna na mleku roślinnym (200 ml), tłuszcz roślinny (5g), pieczywo pszenne (30g), dżem (30g)

Warzywa na chleb sałata, pomidor

Warzywa do chrupania

Zupa kalafiorowa z ziemniakami (250ml)

(seler)

Kotlet z jajek (100g), ziemniaki puree z koperkiem(100g), kapusta kiszona(100g)

Kompot (250g)

(pszenica)

Herbata z mięty (250ml)

Racuch z jabłkiem – 1 szt.

Banan.

(pszenica, jako mleko)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *