JADŁOSPIS (bezglutenowy) 1400 Kcal/dzienne
DZIEŃ
ŚNIADANIE (20-25%)
OBIAD (30-35%)

ZUPA II DANIE PODWIECZOREK (15%)
Poniedziałek 01-10- 2018 Płatki kukurydziane z bakalimi na mleku (200g),masło (5g), pieczywo bezglutenowe (30g), ser żółty (30g)
Warzywa na pieczywo: sałata, pomidor, szczypiorek.
Zupa pomidorowa z ryżem (250 ml)
(seler)
Leczo z mięsem drobiowym (100g), ziemniaki puree z koperkiem (100g0 Kompot (250 ml)

Herbata owocowa (250 ml) Sałatka owocowa – 1 porcja

(miód)
Wtorek 02-10-2018 Herbata owocowa(250g),masło (10g) pieczywo bezglutenowe(60g), pasta z sera twarogowego i rzodkiewek (30g), wędlina drobiowa(30 g)
Warzywa na pieczywo: sałata,ogórek.
Owoc
Zupa koperkowa z ryżem (250ml) (seler) Porcja mięsa drobiowego (100g), ziemniaki puree z koperkiem(100g), surówka z kapusty kiszonej i marchewki (100g) Kompot (250 ml)

Herbata z rumianku (250 ml)
Budyń czekoladowy na mleku z malinami (wyrób własny) – 1porcja

Środa 03-10-2018 Stół szwedzki Herbata owocowa, pieczywo bezglutenowe, masło, krakowska sucha, paprykarz, miks sałat, ogórek, pomidor, kiełki.
Arbuz
Zupa z zielonego groszku. (250 ml)


(seler, śmietana)
Pulpety mięsno-warzywne w sosie pomidorowym (100g), kasza gryczana niepalona z soczewicą (100g), surówka z kapusty białej(50g), brokuł na parze (50g) Kompot (250 ml)
(jajo)
Herbarta owocowa (250ml)
Racuchy z jabłkiem– 2 szt

(jogurt, jajko)
Czwartek 04-10-2018 Płatki jaglane na mleku (200 ml), pieczywo bezglutenowe (30g),masło (5g) pasta ze słonecznika (30g) Warzywa na pieczywo: rzodkiewki
Warzywa do chrupania
Zupa krupnik z kaszą jaglaną. ( 250 ml)


(seler)
Zapiekanka ryżowo -warzywna (250g)
Kompot (250 )

(śmietana, ser żółty)
Sok owocowy (100%), pieczywo bezglutenowe (60g), masło (10g),wędlina drobiowa sucha (30g) Owoc – 1 szt
Piątek 05-10-2018 Ryz na mleku (200 ml),masło (5g), pieczywo bezglutenowe (30g), pasta z sera twarogowego, ogórka i szczypiorku (30g)
Melon
(pszenica, jajko)
Krem z pieczarek nasionami (250 ml) (seler) Jajko w sosie chrzanowym(100g), ziemniaki puree z koperkiem (100g), marchew z groszkiem (100g), ogórek kiszony. Kompot (250 ml)
(śmietana)
Herbata z mięty (250ml) Muffinki ze śliwką – 1 porcja. Banan.
(pszenica, jajo, jogurt)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *