JADŁOSPIS (wegeteriański )
1400 Kcal/dzienne

DZIEŃ

ŚNIADANIE (20-25%)

OBIAD (30-35%)

PODWIECZOREK (15%)

ZUPA

II DANIE

Poniedziałek

15-04-2019

Płatki owsiane z mlekiem roślinnym (200 ml), tłuszcz roślinny (5g), pieczywo pszenne/żytnie (60g) szynka drobiowa (30g) Warzywa na pieczywo: sałata, pomidor, szczypiorek.

Warzywa do chrupania

Zupa pomidorowa z ryżem (250 ml)

(seler)

Kotlet mielony(100g), ziemniaki puree z koperkiem (100g), sałatka z buraka (50g), ogórek kiszony

Kompot (250 ml)

(pszenica, jajko)

Koktajl bananowo-cukiniowy

(200 ml)

(kefir)

Wtorek

16-04-2019

Herbata owocowa (250 ml), tłuszcz roślinny (10g) pieczywo pszenne/graham (60g), pasta z fasoli (20g) krakowska sucha (30g) Warzywa na pieczywo: sałata, rzodkiewki.

Prażona nasiona (słonecznik, dynia)

Zupa kapuśniak z ziemniakami (250 ml)

(seler)

Pierogi ze szpinakiem (100g), surówka z marchwi i rzodkwi (100g)

Kompot (250 ml)

(pszenica)

Herbata owocowa (250 ml)

Kisiel malinowy z malinami – 1 porcja

Sezamki – 1 szt

Środa
17-04-2019

Stół szwedzki

Herbata owocowa, pieczywo pszenne, tłuszcz roślinny, smalec z fasoli, miks sałat, pomidor, kiełki. Warzywa do chrupania

Zupa rosół z makaronem (250 ml)

(seler, pszenica, jajko)

Gulasz warzywny (100g), kasza gryczana z kaszą pęczak (100g), surówka z kapusty pekińskiej (100g)

Kompot (250 ml)

Herbata owocowa (250 ml)

Pampuchy z sosem owocowym – 1 porcja

(pszenica)

Czwartek

18-04-2019

Herbata owocowa (250ml), pieczywo pszenne/żytnie (60g), tłuszcz roślinny (10g), ser żółty (30g) Warzywa na chleb: sałata, ogórek kiszony. Mix nasion prażonych z żurawiną. Zupa barszczyk z jajkiem (250 ml)

(seler, śmietana, pszenica)

Leczo warzywne (200g), ziemniaki z koperkiem (100g)

Kompot (250 ml)

Woda mineralna, pieczywo pszenne(60g), masło (10g), ser twarogowy w plastrach (30g) Owoc – 1 szt.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *