JADŁOSPIS (wegetariański) 1400 Kcal/dzienne
DZIEŃ
ŚNIADANIE (20-25%)
OBIAD (30-35%)

ZUPA II DANIE PODWIECZOREK (15%)
Poniedziałek 08-11-2018 Ryż na mleku roślinnym(200g),tłuszcz roślinny(5g), pieczywo pszenne/żytnie (30g), pasta z awokado i gruszki (15g),pasta ze słonecznika (30g) Warzywa na pieczywo: sałata, pomidor, szczypiorek.
Warzywa do chrupania.
Zupa z fasolki szparagowej z ziemniakami (250 ml)

Spaghetti warzywne (250 g), ogórek kiszony – 1 szt
Kompot (250 ml)
(pszenica, jajo)
Herbata owocowa (250 ml) Mleko roślinno- owocowe – wyrób własny (200 ml Chrupki kukurydziane – 1op.
Wtorek 09-10-2018 Herbata owocowa(250g),tłuszcz roślinny (10g) pieczywo pszenne/ graham (60g), pasta z sera tofu i ogórka(30g), parówki – 2 szt
Warzywa na pieczywo: sałata,ogórek, rzodkiewka.
Warzywa do chrupania.
Zupa barszczy biały z jajkiem. (250ml) (seler) Kluski leniwe z serem (150g), sałatka z pomarańcza, gruszki, w sosie melonowo-awokadowym (100g)
Kompot (250 )
(śmietana, miód, pszenica)
Kakao na mleku roślinnym (250 ml)
Rogal z miodem – 1 szt

(pszenica)
Środa 10-10-2018 Stół szwedzki Herbata owocowa, pieczywo pszenne, tłuszcz roślinny, sałatka jarzynowa, pasta z fasoli, miks sałat, ogórek, pomidor, kiełki.
Prażona nasiona (słonecznik, dynia)
Zupa jarzynowa z ziemniakami (250 ml)

(seler)
Kotleciki z ciecierzycy w sosie (100g), kasza jęczmienna (100g),surówka z kapusty kiszonej(100g) Kompot (250 ml)

Herbarta owocowa (250ml)
Kisiel -z owocami – 1porcja Biszkopciki – 5 szt
Czwartek 11-10-2018 Kawa zbożowa z mlekiem roślinnym (200 ml), pieczywo pszenne/żytnie (60g),tłuszcz roślinny (10g), pasta z soczewicy, pieczone bataty- pasta (30g) Warzywa na pieczywo: rzodkiewki
Warzywa do chrupania
Zupa barszczyk czerwony z ziemniakami. (250 ml)
(seler)
Gołąbki warzywne w sosie pomidorowym – 2 szt
Kompot (250 ml)
Sok owocowy (100%), pieczywo pszenne (60g), tłuszcz roślinny(10g),pasta z batatów(30g) Owoc – 1 szt
Piątek 12-10-2018 Musli na mleku roślinnym (200 ml),tłuszcz roślinny (5g), pieczywo pszenne (30g), ser tofu z dżemem malinowym (30g)
Warzywa do chrupania.
(pszenica, żyto, jęczmień)
Zupa z ogórka kiszongo z ryżem (250 ml)

(seler)
Pieczone tofu100g), ziemniaki puree z koperkiem (100g), brokuł na parze (100g). Kompot (250 ml)
Herbata z mięty (250ml) Ciastko zbożowe– 1 porcja. Banan.
(pszenica, żyto, owies)

Pogrubiona czcionka oznacza alergeny zgodnie z rozporządzeniem 1169/2011

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *