JADŁOSPIS
1400 Kcal/dzienne

DZIEŃ

ŚNIADANIE (20-25%)

OBIAD (30-35%)

Drugie Danie

PODWIECZOREK (15%)

ZUPA

Poniedziałek

06-05-2019

Herbata owocowa (200 ml), masło (10g), pieczywo pszenne/żytnie (60g), pasta ze słonecznika (20g), parówki .Warzywa na pieczywo: sałata, pomidor, szczypiorek. Zupa jarzynowa z ryżem (250 ml)

(seler, śmietana)

Pierogi ruskie z kefirem (200g), surówka z marchwi i jabłek (100g)

Kompot (250 ml)

(pszenica)

Koktajl owocowy – 1 porcja

(jogurt)

Wtorek

07-05-2019

Płatki owsiane na mleku (250 ml), masło (5g) pieczywo pszenne/graham (30g), jako (30g) Warzywa na pieczywo: sałata, rzodkiewki Zupa ogórkowa z ziemniakami (250 ml)

(seler, śmietana)

Kotlet mielony (100g), ziemniaki puree z koperkiem (100g), surówka z kapusty kiszonej (100g)

Kompot (250 ml)

(pszenica, jajo)

Herbata owocowa (250 ml)

Rogal maślany masłem i miodem – 1 porcja

(pszenica)

Środa
08-05-2019

Stół szwedzki

Herbata owocowa, pieczywo pszenne, masło, smalec z fasoli, szynka drobiowa, miks sałat, pomidor, kiełki. Warzywa do chrupania

Zupa pomidorowa z makaronem (250 ml)

(seler, śmietana, pszenica, jajko)

Pieczone udko kurze (100g), ryż (100g), sos jogurtowy, brokuł na parze(100g)

Kompot (250 ml)

Herbata owocowa (250 ml)

Galaretka – wyrób własny-

1 porcja

Czwartek

09-05-2019

Herbata owocowa (250ml), pieczywo pszenne/żytnie (60g), masło (10g), pasta z sera twarogowego i ogórka(20g), filet z kurczaka (30g) Warzywa na chleb: sałata, ogórek kiszony. Zupa barszczyk ukraiński (250 ml)

(seler, śmietana)

Leczo warzywne z soczewica i ziemniakami

Kompot (250 ml)

Woda mineralna, pieczywo pszenne(60g), masło (10g), krakowska sucha (30g) Owoc – 1 szt.
Piątek

10-05-2019

Kasza manna z mlekiem (250 ml), masło (5g), pieczywo pszenne (30g), ser żółty (30g). Warzywa na chleb sałata, pomidor. Warzywa do chrupania Zupa duet fasolowy z ziemniakami (250ml)

(seler, śmietana)

Miruna z pieca (100g), ziemniaki puree z koperkiem (100g), Bukiet warzyw (50g), ogórek kiszony

Kompot (250g)

Herbata z mięty (250ml)

Muffiny – 2 szt

Banan.

(pszenica, żyto, jajko, kefir)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *