JADŁOSPIS (bez mleka i bez jaj)
1400 Kcal/dzienne

DZIEŃ

ŚNIADANIE (20-25%)

OBIAD (30-35%)

Drugie Danie

PODWIECZOREK (15%)

ZUPA

Poniedziałek

06-05-2019

Herbata owocowa (200 ml), tłuszcz roślinny(10g), pieczywo pszenne/żytnie (60g), pasta ze słonecznika (20g), parówki. Warzywa na pieczywo: sałata, pomidor, szczypiorek.

Zupa jarzynowa z ryżem (250 ml)

(seler)

Ryż z bukietem warzyw (200g)

Kompot (250 ml)

(pszenica)

Koktajl owocowy

Wtorek

07-05-2019

Płatki owsiane na mleku roślinnym (250 ml), tłuszcz roślinny (5g) pieczywo pszenne/graham (30g), pieczone tofu w sezamie (30g) Warzywa na pieczywo: sałata, rzodkiewki

Zupa ogórkowa z ziemniakami (250 ml)

(seler)

Kotlet mielony (100g), ziemniaki puree z koperkiem (100g), surówka z kapusty kiszonej (100g)

Kompot (250 ml)

(pszenica)

Herbata owocowa (250ml)

Bułka pszenna z miodem – 1 porcja

Środa
08-05-2019

Stół szwedzki

Herbata owocowa, pieczywo pszenne, tłuszcz roślinny, smalec z fasoli, szynka drobiowa, miks sałat, pomidor, kiełki. Warzywa do chrupania

Zupa pomidorowa z makaronem ryżowym (250 ml)

(seler)

Pieczone udko kurze w sosie własnym(100g), ryż (100g), brokuł na parze(100g)

Kompot (250 ml)

Herbata owocowa (250 ml)

Galaretka – wyrób własny

Czwartek

09-05-2019

Herbata owocowa (250ml), pieczywo pszenne/żytnie (60g), tłuszcz roślinny (10g), pasta z sera tofu i ogórka(20g), filet z kurczaka (30g) Warzywa na chleb: sałata, ogórek kiszony.

Zupa barszczyk ukraiński (250 ml)

(seler)

Leczo warzywne z soczewica i ziemniakami

Kompot (250 ml)

Woda mineralna, pieczywo pszenne(60g), tłuszcz roślinny (10g), krakowska sucha (30g) Owoc – 1 szt.

Piątek

10-05-2019

Kasza manna z mlekiem roślinnym (250 ml), tłuszcz roślinny (5g), pieczywo pszenne (30g), pasta ze słonecznika (30g). Warzywa na chleb sałata, pomidor. Warzywa do chrupania

Zupa duet fasolowy z ziemniakami (250ml)

(seler)

Miruna z pieca (100g), ziemniaki puree z koperkiem (100g), Bukiet warzyw (50g), ogórek kiszony

Kompot (250g)

Herbata z mięty (250ml)

Muffiny – 1 porcja

Banan.

(pszenica, żyto)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *